1. Gaze cu efect de sera

Organism de verificare rapoarte de monitorizare emisii de gaze cu efect de sera - acreditat nr. 001/10 OV/04.07.2013

(vizualizare certificat si anexa)
 

2. Studii de mediu

Elaborare studii de mediu
 
 
 
 
Citeste mai multe...

3. Biocarburanti, Biolichide

Organism de certificarea biocarburantilor si biolichidelor si verificarea rapoartelor, certificat acreditare nr 3/2012, emis de Ministerul Economiei
Citeste mai multe...

POLITICA SISTEMULUI DE MANAGEMENT

OVTQCR, prin managementul de varf, intelege care este impactul activitatilor sale de verificare a rapoartelor de emisii de gaze cu efect de sera, a rapoartelor privind datele tona-kilometru si a datelor pentru instalatiile nou intrate sau inchiderea instalatiilor si se straduieste sa ofere aceste servicii in conformitate cu Regulamentul 600/2012 al Comisiei, sa mentina si sa furnizeze, la cerere, informatii clare, trasabile si exacte cu privire la activitatile sale si domeniile in care opereaza.

Politica firmei noastre se bazeaza pe curajul de a aborda subiecte noi, teritorii necalcate, in special in domeniul mediului.

Ne plac provocarile, avem incredere in viitor si, alaturi de angajatii firmei, suntem convinsi ca viitorul suna bine atunci cand regulile sunt respectate.

Scopul nostru principal consta in multumirea angajatilor si a clientilor, fapt care garanteaza stabilitate pe termen lung si cresterea valorii OVTQCR. Pentru a atinge acest scop, dar si altele, aplicam principiile in care credem si filosofia de business, care ne-au facut mereu sa evoluam. Indiferent de conceptie, aplicam urmatoarele metode in executarea tuturor principiilor:

  • documentarea si indeplinirea solicitarilor legale, a celor din partea autoritatilor si a tuturor solicitarilor ce sunt adresate OVTQCR
  • formarea profesionala a unor angajati motivati si inovativi, pentru ca toate solicitarile catre organismul noastru sa poata fi indeplinite corect, punctual si profesionist
  • documentare continua, control si imbunatatire a tuturor activitatilor de verificare/validare
  • consolidarea formarii profesionale si a controlului asupra angajatilor/colaboratorilor nostri, o evaluare sistematica a locurilor de munca

Echipa noastra formata din profesionisti este gata oricand sa raspunda solicitarilor venite din partea clientilor. Satisfactia clientilor reprezinta obiectivul nostru primordial, iar faptul ca dispunem de o experienta vasta ne ajuta sa oferim clientilor nostri plus valoare.

Implementarea şi dezvoltarea Sistemului de Management în conformitate cu ISO 14065 , reprezinta pentru noi garanţia imbunatatirii continue a performantelor serviciilor noastre.

Suntem in masura sa adaugam valoare serviciilor noastre pentru ca:

Stim sa ascultam in mod activ

Ii incurajam pe clienti sa acorde calificative serviciilor noastre, realizand sondaje si chestionare prin care le oferim posibilitatea de a-si exprima parerea in legatura cu calitatea serviciilor prestate. Pe baza acestor informatii ne coordonam actiunile viitoare.

Suntem orientati spre client

Ne consultam în tot ceea ce facem, daca este in beneficiul şi spre satisfacţia clientului.

Ne masuram performantele

Toti membrii echipei noastre sunt evaluati permanent inclusiv pe baza chestionarelor completate si a calificativelor acordate de clienti. Va asiguram ca aceste calificative constituie niste repere importante pentru noi sunt analizate si sunt luate in considerare la selectarea membrilor echipelor de verificare.

Stim sa selectam si sa ne motivam oamenii

Intodeauna cautam sa ne alegem cu atentie personalul (angajatii/colaboratorii), sa-i instruim si sa-i pastram pe cei mai buni dintre ei. Ne respectam intre noi şi lucram in echipa. Impreuna incurajam şi onoram spiritul de iniţiativa, creativitatea şi asumarea responsabilitaţii.

Avem sisteme si proceduri care sunt proiectate sa functioneaze pentru dumneavoastra

Toti acesti oameni talentati care fac parte din echipa noastra dispun in permanenta de toate instrumentele necesare pentru a asigura cele mai bune servicii de verificare/validare.

Avand in vedere toate aceste aspecte, pentru managementul de varf si pentru toata echipa OVTQCR principiile de baza constau in asigurarea şi menţinerea unui bun renume al firmei noastre pe piaţa internă, cu privire la calitate serviciilor furnizate, în acest fel satisfăcând pe deplin atât nevoile şi solicitările tuturor părţilor interesate, cât şi respectarea si aplicarea prevederile legale în vigoare, aplicabile.