1. Gaze cu efect de sera

Organism de verificare rapoarte de monitorizare emisii de gaze cu efect de sera - acreditat nr. 001/10 OV/04.07.2013

(vizualizare certificat si anexa)
 

2. Studii de mediu

Elaborare studii de mediu
 
 
 
 
Citeste mai multe...

3. Biocarburanti, Biolichide

Organism de certificarea biocarburantilor si biolichidelor si verificarea rapoartelor, certificat acreditare nr 3/2012, emis de Ministerul Economiei
Citeste mai multe...

RECLAMATII

Reclamatie – exprimare a insatisfactiei diferita de apel, prezentata de o persoana sau o organizatie catre un organism de validare sau de verificare, referitor la activitatile acestui organism si la care se asteapta un raspuns.

La primirea reclamatiei, OV-TQCR confirma daca reclamatia se refera la activitatea de verificare de care este responsabil.

Reclamatia, pentru a fi luata in considerare, trebuie sa contina obligatoriu urmatoarele elemente:

  • denumirea persoanei juridice;
  • adresa, nr. telefon/fax, adresa e-mail;
  • numele si prenumele persoanei care adreseaza reclamatia;
  • calitatea acestuia;
  • datele de identificare ale persoanei care adreseaza reclamatia;
  • descrierea completa a reclamatiei si data la care s-a produs;
  • data intocmirii reclamatiei;
  • semnatura persoanei care adreseaza reclamatia.

OV-TQCR solutioneaza reclamatiile in maxim 5 zile lucratoare de la primirea si inregistrarea acestora si comunica in scris (fax/e-mail) reclamantului raspunsul.